The Feedback Company

5143 beoordelingen

 

-

Prima uitvoering van mijn opdracht.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Goede snelle en juiste levering
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst is correct verwerkt en afgeleverd
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Vlotte gang van zaken.
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Zeer tevreden 1e bestelling van 8x Philips sokkellampen. Informatie over levertijd werd duidelijk vooraf aangegeven via mail plus levering zoals afgesproken en keurig ingepakt.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

SLECHT. Levering van beschadigd artikel opvolging hiervan is droevig. Lamp besteld beschadigd geleverd diepe kras in aluminium - 28 augustus gemeld via e-mail geen respons van Lampenonline.com - 31 augustus zelf gebeld Oplossing wordt gezocht u krijgt van Philips een oplossing. U wordt vandaag gebeld. Er werd die dag geen contact met mij opgenomen. - 03 september nogmaals gebeld dat niemand een oplossing biedt. Lampenonline.com neemt contact op met Philips. - 04 september Philips maakt een afspraak voor het ophalen van het product. - 05 september DHL haalt product op er wordt geen nieuw product achtergelaten. Er wordt dus ondanks een gemaakte afspraak geen nieuw product achtergelaten. - 06 september e-mail gestuurd dat er geen vervangend product achtergelaten werd. Ik laat mij kritisch uit over hun service zie onderstaande e-mail die is zeker niet onbeschoft . Er wordt niet op gereageerd. - 08 september geen reactie van Lampenonline. - 11 september Nog steeds niet. Het bestelde product is beschadigd geleverd kan gebeuren. Lampenonline biedt geen nieuw en vervangend product. Verwijst een nieuwe klant naar de fabrikant belachelijk. Negeert e-mails waarvan de inhoudt kritisch is. Een klant wordt in de kou gezet ik kijk in het vervolg verder e-mail Goedemiddag Vandaag is de koerier langsgeweest en heeft mijn lamp opgehaald. De lamp was al beschadigd bij aflevering. Van u begreep ik dat de koerier een andere lamp achter zou laten. Dit was niet het geval. Nu moet ik toch toegeven dat ik de service erg bijzonder vind. Ik bestel een lamp bij jullie deze is beschadigd. Prima dat kan gebeuren. Vervolgens wordt deze onder garantie teruggezonden naar de fabrikant. Er wordt verder geen oplossing aangeboden. Ik vind dit een vreemde gang van zaken het betaalde product heb ik nooit kunnen gebruiken. Ik ontvang graag mijn betaalde lamp zonder beschadiging. Gr
Beste klant, Dat is juist, wij zijn vooral goedkoop. Het artikel dat door u besteld is verkopen wij voor ruim 30% onder adviesprijs en zijn daarmee een van de goedkoopste aanbieders. Vervelend als deze beschadigd is in de verpakking maar de oplossing loopt via Philips in dit geval, omdat we bij deze lage verkoopprijzen niet zelf alle kosten voor snelle service kunnen bieden. Het is het een of het ander... Mvgr. Stephan Broeders
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Nee

-

I am extremely satisfied by the company and especially by the customers support service. I would recommend to everyone. My purchase turned to be quite problematic in respect of the delivery bu the company did their best to solve my case.
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Perfect Snel en goedkoop
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

2 lampenkappen besteld ter vervanging van oude. Helaas niet dezelfde maat te krijgen.
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Overzichtelijke site vriendelijk geprijsd besteld betaald en binnen 3 dagen het juiste en compleet geleverd.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Goed zoals verwacht.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Prima. Snel en adequaat geleverd.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Alleen maar email contact gehad en op basis van de klantvriendelijke reacties besloten hier niet te bestellen. Eigenaar denkt dat hij boven de wet staat.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Nee

-

Zeer goede klantenservice. Toen ik bij een verhuizing wat onderdeeltjes van een lamp was kwijt geraakt werden deze kosteloos nagestuurd Twee jaar na dato. Zeer tevreden Bedankt
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Bestelling ging goed betaling was ook goed. Bezorg moment was onduidelijk.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

afschuwelijke service zeer onvriendelijke man. kortom geen aanbeveling
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Nee

-

Zeer uitgebreid assortiment en snelle levering.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

prima snelle service
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Heel slechte dienst na verkoop. Firma komt af met drogredenen om zo haar verantwoordelijkheid niet te moeten opnemen. Potentie le kopers LET GOED OP. Er zijn genoeg slechte ervaringen terug te vinden op het net
Beste klant, Wij hebben u een keurig aanbod gedaan op basis van de wettelijke verplichtingen mbt garantie op verlichtingsarmaturen. En u heeft gelijk, zowel slechte maar bovenal overwegend positieve reviews zijn terug te vinden op het net!! Dat is geen verrassing voor een webshop, maar dank dat u iedereen hier op attent maakt. Mvgr. Stephan Broeders
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Nee

-

Slechte service. Uitlevering van de bestelling laat te lang op zich wachten. Telefonisch toezeggen dat de bestelling morgen binnenkomt en dan vervolgens horen dat het product niet leverbaar is... Daar schiet niemand iets mee op
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Nee

-

Wij hebben 2 buitenlampen besteld via deze site. De lampen leken totaal niet op de lampen van de foto dus meteen weer terug gestuurd. Bevestiging gehad via de mail dat ze ontvangen waren daar maar nu na 2 weken hebben we nog steeds ons geld niet terug terwijl dat wel wordt beloofd. Als je ze mailt moet je 2 tot 3 dagen wachten tot je antwoord hebt. Wij vinden dat slechte service
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Nee

-

goed
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Prima correcte afhandeling open communicatie heel soepele samenwerking
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Mooi lampen voor redelijke prijs
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Goede snelle levering goede kwaliteit
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Leveren vlot en zonder gedoe. Goede prijs kwaliteit verhouding. Als je weet wat je zoekt is een artikel zo gevonden. Voor inspiratie minder geschikt. Moest zwarte led-gui-lampjes elders bestellen. Niet te vinden.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

3 lampen besteld en na 2 weken toch geinformeerd waar deze bleven. Bleken ze niet meer en nooit meer op voorraad. Helaas had niemand mij dit verteld en stond het onjuist op de website. Blijkbaar had dit type een nieuw nummer gekregen. Deze wel voor de bestelde prijs gekregen en toen was de levering zo geregeld.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Nette snelle service.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Heel erg tevreden over de service van LampenOnline. Ik was op zoek naar een zeer specifiek type LED verlichting. Ze zijn enorm behulpzaam en doen hun best om problemen op te lossen.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Top
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Goed maar kan altijd beter Duidelijkheid op de website over de artikelen bv bij dat spotje hoort die transformator dus allebei nodig om het spotje goed te laten functioneren en onder een prijs benoemen
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Geweldige service Mijn bestelling werd snel en goed geleverd maar ik heb de verlichtingrails pas 3 maanden later uit de verpakking gehaald en gemonteerd. 1 spot bleek niet te werken. Nou dat is ook na 3 maanden geen punt bij LampenOnline. Al na 1 mail werd er direct en kosteloos een nieuwe spot geleverd en ik hoefde de defecte ook niet terug te sturen. Waar maak je dat nog mee
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Goed overzichtelijke site veel aanbod makkelijke manier op te bestellen. Goede prijzen.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

2 lampen voor in de badkamer besteld snel geleverd en erg mooi
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Positief snelle levering
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Goede lampen en zeer gunstig geprijsd
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Goede service top
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Slechte ervaring op 17 juni lampen besteld en betaald en nu nog niet gezien en geen reactie op mijn emails
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Nee

-

Prima
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Zeer concurrerende prijzen ten opzichte van fysieke winkel. Dan ga je je afvragen of de service wel goed is. Nou onze kennismaking was uitstekend Artikel was niet op voorraad en het bedrijf heeft keurig rekening gehouden met onze wens om het op onze voorkeursdag net voor het weekend te leveren. Duidelijk moeite gedaan voor de klant ook al ging het niet om een grote order. Veel lof en wij bestellen zeker weer
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Prima bedrijf had wat lampen besteld en er miste wat onderdelen bij een van de lampen en na telefonisch contact werd er dezelfde dag de missende onderdelen opgestuurd bedankt.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Goed maar opvallend vind ik dat ik na bestelling niet direct een automatisch mailtje ontvang dat de order ingepakt en verzonden wordt met een verwachte leverdatum en track and trace code. ook vragen jullie in dit formulier om sterke punten en is er geen ruimte om een punt als bovenstaand achter te laten. Verder goede ervaring. Ronald McDonald huis sponsoring is top.
Beste klant, Dank voor uw feedback. Dat is juist, niet alle producten zijn standaard voorradig en kunnen direct worden verzonden. Wij zijn voornamelijk zeer voordelig en om die reden zit er soms enkele werkdagen levertijd op. Levertijd staat vermeld boven de prijs bij onze producten. Mvgr. Stephan Broeders
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Levering en product dik in orde Tijdens een telfoongespeek met een medewerker ben ik een spotje geadviseerd helaas was dit advies niet helemaal juist en heb ik alsnog extra GU10 armatuuurtjes moeten kopen. Daarom een drie.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Snel en makkelijk
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Prima Levering juiste informatie
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Al 3 dagen niet bereikbaar per telefoon. Konden afgerekende bestelling niet leveren en wacht nog steeds op credit. Sinds 19 april 2018. Op mail toezegging dat binnen 2 weken geld teruggestort zou worden
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Nee

-

2jr. geleden hier Philips badkamerlamp gekocht. elke keer deed ring-tlbuis t niet meer tig keer vervangen toen van alles geprobeerd-tape-prop papier- hielp niet echt lang. contact met Philips opgenomen maar viel buiten garantietermijn. contact met lampenonline opgenomen en zij hebben een nieuwe lamp gestuurd
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Overzichtelijke en duidelijke website. Snelle levering. Goed verpakt
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Heel goed duidelijke site goede snelle levering.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Prima
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja